Usatysfakcjonowany pracownik pracuje bardziej produktywnie . To oczywistość, ale nastroju jaki jest obecny w biurze nie wolno pomijać. Kiedy bywa słaby, rośnie fala wypowiedzeń, podwładni nie wykonują poleceń , a niski poziom zaangażowania w pracę daje straty w biznesie. W jaki sposób zatem zadbać o dobrą atmosferę? Dostarczając teamom raz na jakiś czas trochę rozrywki. Chociażby dzięki organizacji zabawy teambuildingowej w postaci zabawy terenowej. Czy gry miejskie to świetny sposób na zabawę dla firmy? Przede wszystkim dlatego, że są nietypową formą zabawy. Wiele organizacji w ramach imprez dla załogi proponuje takie pomysły jak kręgle, grill , bilard. Pracownicy są już zblazowani ciągle takimi samymi formami eventów . Organizacja imprezy typu gra miejskaGra miejska to powiew świeżości – co pozwala pracowników zaangażować i pozwala na uczestnictwo w nietuzinkowym evencie. gry terenowe to też element budowania zespołu. W miejsce tradycyjnego szkolenia, który często jest dodatkowo planowany przy okazji integracji dla pracowników, elementy dynamiki grupy i pracy nad porozumiewaniem się i zaufaniem da się wpleść w grę terenową . Pracownicy nawet nie zorientują się, że dzięki zespołowym taskom i współzawodnictwie między teamami pojawią się relacje w grupie, a pracownicy lepiej się zrozumieją. gry terenowe pozwalają też na dopasowanie zagadek do specyfiki oczekiwań pracowników i samej firmy. Zagadki mogą być przygotowane w oparciu o cele organizacji, zahaczać o kulturę firmy, dla której zabawa będzie opracowywana. Eventy miejskie organizacja jest w stanie wykorzystać nie tylko w sytuacji zabawy dla pracowników – ta rodzaj integracji sprawdza się doskonale też jako metoda budowania wizerunku firmy, metoda promocji korporacji lub jej produktów, zabawa dla współpracowników firmy.